SWITCH SECTION

Du vil trenge hjelp en gang i blant

Service som møter dine behov gir hvilepuls

For Smartly AS

Ketil Granbakken

Smartly AS

13. desember 2018
Foto: Smartly
Foto: Smartly
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20181215044046357.jpg?maxwidth=900 https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20181215044046357.jpg?maxwidth=2000
0

Du har sikkert opplevd at ulike leverandører av teknologiske løsninger lover deg en bekymringsfri hverdag der alt bare fungerer og du ikke skal trenge å oppleve frustrasjon. Tilsvarende har du sikkert også opplevd at den lovnaden ikke holder stikk og at du fra tid til annen opplever teknologiske problemer og utfordringer i hverdagen.

Flere tiårs erfaring med teknologi viser jo nettopp at problemer kommer til å oppstå i større eller mindre grad. Det vil ikke si at teknologien ikke fungerer i det hele tatt, men at det oppstår mindre feilsituasjoner der ting ikke fungerer eller du opplever funksjonsfeil. Du vet, de situasjonene der berøringsskjermen i gangen ikke responderer, det ikke er mulig å komme inn på appen der du styrer lyset eller situasjoner der den nøkkelfrie inngangsdøren vil ikke åpne seg slik den skal.

Slike situasjoner vil vi sannsynligvis alltid måtte leve med. Derfor er det på mange måter slik at det som skiller de gode fra de mindre gode teknologileverandørene, er deres evne til å yte service og problemløsning når problemene faktisk oppstår.

Det finnes faktisk noen som tar dette på alvor. Smartly, som utvikler og leverer enkle og effektive løsninger for energistyring til boligselskap og bedrifter, er en av dem. Hos Smartly er kundeservice åpen 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Så uansett om bedriften eller en beboer i boligselskapet skulle oppleve utfordringer en tirsdag i kontortid eller på første juledag, er hjelpen tilgjengelig.

Hvordan problemet løses vil kunne variere. I en del tilfeller kan kanskje en robot være til hjelp, i andre tilfeller trenger du å snakke med en fysisk person. Og i de tilfellene der ingen av delene hjelper vil du ha behov for at det blir sendt ut personell til boligen din for å løse saken. Utfordringen du står overfor avgjør hva som er nødvendig, men som kunde kan du være helt sikker på at saken blir løst så fort som mulig.

Da er det faktisk mulig å bevare hvilepulsen selv om teknologien skulle feile en gang i blant.

2190
b-TrueFalse
Mer fra Smartly
c-8TrueFalse
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20180828103041347.png #FFFFFF
Les også